Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?

Visiems didesniems nei 50 EUR užsakymams siūlome nemokamą pristatymą. Jei užsakymas yra mažesnis, reikia sumokėti 3 EUR mokestį.

Kiek laiko užtrunka produkto surinkimo procesas po užsakymo pateikimo?

Mūsų sandėlis Jūsų užsakymą surinks per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo.

Pristatymo būdas ir pristatymo laikas

Siūlome pristatymą per OMNIVA paslaugą. Užsakymai pristatomi į vieną iš arčiausiai Jūsų pristatymo adreso esančių paštomatų.

Pristatymas trunka apie 1-5 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo pradžios.

Kaip greitai bus pristatytas užsakymas?

Siuntimas trunka maždaug 1-5 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo.

Pažeistos prekės ir grąžinimai

Ar turiu mokėti už keitimą arba grąžinimą?

Tikimės, kad mūsų gaminiai Jums patiks taip pat, kaip ir mums. Jei nesate visiškai patenkinti savo pirkiniu, galite lengvai ir nemokamai vieną kartą pakeisti arba grąžinti prekę (-es). Jei norėsite dar kartą atlikti vieną iš veiksmų, siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinimo vertės.

Ar galiu pakeisti arba grąžinti prekę? Kiek dienų turiu tam laiko?
  • Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite atlikti keitimą arba grąžinimą.
  • Grąžinami produktai neturi būti naudoti, dėvėti (išskyrus tuos pačius būdus, kurie leidžiami prekybos vietoje esančioje matavimosi patalpoje), skalbiami, purvini ar sugadinti ir neturi turėti naudojimo požymių;
  • Matuojantis apatinius drabužius prašome laikytis bendrųjų higienos taisyklių ir apatinius drabužius matuotis tik ant savo apatinių drabužių;
  • Grąžinami produktai turi būti grąžinti tokios pat būklės, kokios juos gavote, su visais priedais ir etiketėmis. Pavyzdžiui, gaminiai turi būti grąžinami supakuoti, kartu su kartonu ir pan;
  • Jei prekės naudojamos ne tik tiek, kiek reikia bandymams ar matavimams, pasiliekame teisę reikalauti kompensacijos už prarastą vertę ir grąžinti prekes jums. Iš jūsų taip pat bus pareikalauta padengti visas papildomas siuntimo išlaidas, susijusias su grąžinimu.
  • Jei produktas turi naudojimo požymių arba praėjo 14 dienų grąžinimo terminas, pretenzija nebus priimta, išskyrus defektuotus produktus. Defektuotiems produktams taikomas 2 metų garantijos laikotarpis pagal ES teisę (Direktyva 1999/44/EB).
  • Grąžinimo arba skundų nagrinėjimas trunka iki 7 darbo dienų.
Noriu pakeisti/grąžinti prekę. Kokius veiksmus turiu atlikti?

Siuntiniai gali būti grąžinami tik per „Omniva“ siuntų paštomatus.

1. Siuntinį galite grąžinti/pakeisti per FLIPO grąžinimo platformą, naudodamiesi patogiu „Omniva“ paštomatu. Norėdami gauti grąžinimo lipduką, apsilankykite svetainėje https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/aruelle-lt. Užpildę grąžinimo informaciją, gausite grąžinimo lipduko kodą, kurį, įvedę į „Omniva“ paštomatą, galėsite atsispausdinti. (Grąžinamo siuntinio dydis neturėtų būti didesnis nei M dydžio pagal OMNIVA standartus: (38x64x19 cm).

2. Prie grąžinamų prekių pridėkite sąskaitos faktūrą.

3. Keitimo/grąžinimo atveju Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų: Pirkėjas privalo saugiai supakuoti prekę (-es); grąžinama (-os) prekė (-ės) turi būti įdėta (-os) į originalią nepažeistą pakuotę; prekė (-ės) neturi būti pažeista (-os); prekė (-ės) neturi būti naudota (-os) ir turi būti nesugadinta (-os); prekė (-ės) turi būti nenaudota (-os) ir turėti tokią pačią prekinę išvaizdą (etiketes); grąžinama (-os) prekė (-ės) turi būti tokios pat komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.

Nekokybiškoms prekėms taikomos kitos sąlygos - prašome patikrinti atitinkamą klausimą.

Gavau nekokybišką prekę. Ką turėčiau daryti?

Labai atsiprašome, jei taip nutiko! Jei manote, kad Jūsų prekė yra nekokybiška, grąžinimo formoje pažymėkite langelį „nekokybiška prekė“.

Jei norite pakeisti nekokybišką prekę, susisiekite su mumis el. paštu shop@aruelle.lt, pateikdami bet kokias defekto nuotraukas ir aprašydami, kaip atrodo defektas, ir mes galėsime pradėti nekokybiškos prekės keitimo procesą.

Kaip greitai atgausiu pinigus?

Paprastai mokėjimus atliekame per 10 darbo dienų nuo prekių gavimo ir patikrinimo.

Kokiais atvejais gali būti atsisakyta grąžinti pinigus?

Jei prekė nėra nekokybiška ir grąžinama su aiškiais naudojimo požymiais, jos nepriimsime. Tokiu atveju bus taikomas papildomas siuntimo mokestis, jei bus pageidaujama išsiųsti prekę atgal.

Susisiekite su mumis

Negalite rasti tinkamų atsakymų?